יום ראשון, 24 בפברואר 2019

על החלפת מצעים והיתרון של הדמיון הנעים



240219

פברואר אבל כבר מזמן לא ירד כאן גשם אמיתי. מה לעשות, זהו המזרח התיכון.

לספר לכם על עבודות הבית שלי היום? האמת? לא הרבה. קצת כלים, ניקיון מדף מלוכלך במקרר מהעפר של תפוחי האדמה והבצלים, וגם: החלפת מצעים.

מבחינה פסיכולוגית עבורי זהו אחד השיאים. מה יכול להיות לא נעים בכניסה למצעים טריים עם ערב? כאלו שנותנים לך הרגשה כמו מאפה טרי של קרואסון, מצתפצפים על העור שלך כשאתה גולש במיטה. הממ. זהו ניקיון אמיתי. פינוק.

והיש תענוג גדול מלהחליף מצעים למשפחתך?

אתה עומל ועומל, מוציא ציפיות במרץ ממקומן, בתנועות רחבות מעיף את הסדין ממקומו ונשכב על המיטה לרגע כדי להכניס סדין אחר, טרי, לזווית המיטה.

אה. תענוג.

ובמיוחד אם מישהו היה חולה ואתה מחליף את מצעיו אחרי שהבריא. כאן כבר כמעט מדובר בפעולה רפואית.

מה שמזכיר לי שאני צריכה לעבור באיזו חנות ולרכוש ציפיות חדשות. בא לי על כחולות, בז' וורוד בהיר.

נשמע טוב, נכון?

איזה טקסטיל אתה החלפתם או ניקיתם לאחרונה? האם נהניתם מהחוויה או מהפנטזיה על קניית טקסטיל חדש ולא יקר?

אתם אולי יודעים שפסיכולוגית אפשר ליהנות מן הפנטזיה והדמיון לא פחות מהמציאות עצמה. אולי אפילו יותר.

פרופסור קרייטלר מצאה שמבחינת קוגניטיבית, כלומר מחשבתית, אנשים בריאים יותר גופנית נוטים יותר לדמיין דמיונות נעימים.

שווה, נכון?

בברכת עמל נעים ובריאות גופנית ונפשית - אפרד מכם כאן עכשיו, ורק עכשיו,

רחל בר-יוסף-דדון

פסיכולוגית קלינית

אשדוד

לאתר שלי לחצו כאן. כדאי.

053-2865956




אין תגובות: