יום שני, 28 ביולי 2014

גיל המעבר

גיל המעבר אינו גיל קל לנשים רבות.
נכון, מייחסים לגיל המעבר הרבה בעיות שיכולות לקרות בכל מיני גילאים אחרים בחיים. אבל בכל זאת - אין עשן בלי אש: בגיל המעבר קורים שינויים כימיים בגוף של האישה, והם יכולים להשפיע על מצבי-הרוח, על השינה וגם על המיניות.
על המיניות? 
אתן אולי מתפלאות.
כן, ברור. כי הרי המיניות היא תחום רגיש גם כך. כשלנשים אין מצב רוח טוב - המיניות נפגעת. כשלנשים יש כעסים - המיניות נפגעת. כשנשים עייפות מדי - הרי ברור, שהמיניות נפגעת. וגם כשלא יוצאים מספיק לחופשות מהנות - המיניות נפגעת...
ישנן הרבה דרכים להתמודד עם בעיות במיניות, ועם בעיות מיניות בגיל המעבר. בטיפולים הפסיכולוגיים אני מדברת עם נשים איך לשפר את המיניות שלהן. כי הרבה נשים באות כדי לדבר על המיניות שלהן. 
וזה מצוין בעיני. אני מאמינה שחשוב לדבר על המיניות גם אם זה מביך.
ובסופם של הטיפולים האלו אני שמחה לשמוע, כי יש שיפורים גדולים מאוד בתפקוד המיני של הנשים. ושהן ממש מרוצות מעצמן. ומהזוגיות שלהן.
והנה, כאן אני מביאה לכם מדבריה של רופאה בנושא מיניות בגיל המעבר. הקטע מיועד לנשים, אבל לא יזיק גם לגברים אם יקראו אותו. כי ידע, עבור שני המינים - הוא כוח. וככל שאני יודעים יותר על המיניות שלנו אנחנו יכולים להיות יותר "חזקים" בה.
אז בברכת מיניות טובה כמה שאפשר,
אפרד כאן עכשיו מכם.
ולא לפני שאתן לכם את הלינק לדברי הרופאה, שאותה הזכרתי קודם:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4513682,00.html

להתראות,
רחל

אין תגובות: