יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

איך אני עובדת ?



הגישה שלי מקצועית :

 יש לי ניסיון של למעלה מ-20 שנה כפסיכולוגית קלינית. אני עובדת בשילוב של מספר גישות:
הגישה הפסיכודינמית, קוגניטיבית-התנהגותית, מדיטציה, היפנוזה וייעוץ.
אני מתאימה לכל מטופל את השיטה המתאימה לו ביותר – כפי שנבדקה על-פי המחקרים הפסיכולוגים האחרונים, או בשילוב של מספר גישות. דרך עבודה זו מגדילה את ההשפעה של הטיפול הפסיכולוגי ואת יעילותו.
בנוסף אני מתעדכנת באופן שוטף במחקרים העכשוויים לגבי כל בעיה פסיכולוגית, מה שעושה את עבודתי יעילה, אחראית ומקצועית.

אני פעילה ומשוחחת:

אני נוטה, לאחר שהקשבתי היטב למטופל, להגיב בצורה ברורה ופעילה. אני לא מרבה בשתיקות פסיביות ומיותרות, מה שמפריע להרבה מטופלים אצל פסיכולוגים.
אני אומרת לא פעם את דעתי לגבי הבעיות, מציעה הצעות כיצד לפתור אותן, ומשוחחת "בגובה העיניים" עם המטופל.
גישה זו נעימה למטופלים ונותנת להם תחושה של אכפתיות כלפיהם מן הפסיכולוגית, ושל שיח אמיתי וטבעי בין אדם לאדם.

היחס נעים ומקבל:

היחס שלי למטופלים הוא יחס נעים, מקבל ומבין. אני מבינה את המטופל בצורה המלאה ומשתדלת לראות דברים מנקודת מבטו. אני מעניקה הסברים מלאים ונרחבים לגבי הבעיה של כל מטופל, ומשתדלת להראות לו כיצד נוכל יחד להגיע לשינוי משמעותי במצבו.
אנשים חשים בדרך כלל מאוד נעים בטיפול הפסיכולוגי שלי, וחשים שיש להם אצלי את "המקום המשמעותי" שלהם, בו הם יכולים לספר על המתרחש איתם, לקבל הקשבה  והבנה, וגם הכוונה איך אפשר לצאת מבעיותיהם.


אין תגובות: